Peruuu

Jaaaa dan toch maar een blogje bijhouden aangezien er toch het een en ander te zien is hier!

Na 9 uur wachten op madrid gevolgt door een vlucht van 12 uur naar lima waren we nogal kapot. Echt vriendelijk werden we niet ontvangen bij de douane in lima en je wordt opgelicht waar je bij staat door ons toch iets wat gebrekkige spaans. Gelukkig vlogen we redelijk snel door naar cusco en hadden niet lang last van de shock, als ik het zo even mag noemen.

Onze bagage scheen blijkbaar toch achter gebleben te zijn in lima. Terwjl ik dat zeker 3 (@*,#28) keer heb gevraagd. Maar goed. Handoekje gekocht en een mooie peruaanse gevoerde legging (not) zodat we ons toch konden redden. Snachts is het namelijk redelijk koud hier!

Waar mjjn dagen nu vooral uit bestaan is genieten en chillen. Ja ik heb gewoon bijna het gevoel dat ik op vakantie ben. Sochtends staat er een heerlijk ontbijtje voor me klaar met of pannenkoeken of scrambled eggs, gevolgd door verse broodjes en verse smoothie. Daarna boekje lezen in de zon (YES), stadje doorlopen en dan staat er weer een 3 gangen lunch klaar. Afwassen hoeft ook niet. Een hotel ist nie.

Dineren kan 3 gangen incl wijn en thee voor omgerkend 4 euro, dus: nooit meer koken!!

Ja ik kan wel door blijven lullen maar wat is het een leuke stad. Zoveel kleuren, lieve mensen en sfeer. Accomodatie heeft veel backpackers dus wij vermaken ons wel! Wat alleen even wennen is dat er geen verwarming is en de wc moet je doortrekken door in een bak water te graaien waar een koortje aan zit waar je aan moet trekken. Ja heel nice dus.

Van hoogte heb ik weinig last, wel ben je snel buiten adem. Morgen gaan we hiken en zondag paardrijdem door de valleys en maandag begin ik met spaans. Wat echt wel nodig is want ik voel me toch enigzins belemmerd in de taal.

Ohja en stage, daar kwamen we voor. Ik geniet gewoon van wat ik nu doe. Even ontspannen mag wel toch.

Reacties

Reacties

Petra

Joehoeee! Je avontuur is begonnen! Supervet! Geniet ervan en ik lees graag mee. Met gepaste jaloezie, dat dan weer wel...

dorina

Wat doe je het goed! Genieten en ik begrijp dat het geweldig mooi en sfeervol is. Liefs van je mam

maureen

Annekee, leuk verhalen te lezen. Blijven schrijven hoor!! Heel veel plezier enn geniet ervann! Xx

Maaike

Heee kees,

Wat een leuk verhaal zeg, reismee.nl stuurde mij automatisch een berichtje en ik dacht huh, ben jij weer een jaar naar Amerika? Maar even later kwam ik erachter dat je op stage zit. Maar echt zo gaaf dat je nu daar zit ! Geniet ervan meid. Als je terug bent moeten we echt weer gaan meeten want na ons Amerika avontuur hebben we dat serieus maar 1x gedaan. Beetje slecht hea.
Enjoy sweettieeexxx

Wiebrigje en Jelma

Buenas noches,
Leuk Cusco. Koud he 's avonds! Vergeet de Pisco Sour niet.!
groeten uit winters Ermelo.
W & J.

Bas

Hahaha wat een leuk berichtje! Ik moest er hard om lachen en kan het je zo horen vertellen :) Genieten! ook voor mij!
Doeeegg!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active