Gastgezin!!

En jawel, gister kreeg ik dan eindelijk het telefoontje dat ik een gastgezin heb!

Susanne (van Travel Active) belde me en zei meteen dat ik een erg leuke plaatsing heb. Ik ben toch geplaatst in de regio waar ik ook ben ingedeeld, geen alaska! Ik zit in het plaatsje Aloha in de staat Oregon. Het is een suburb van de grote stad portland. Eigelijk zit ik overal vlakbij.

Mijn gastgezin bestaat uit vader Brian, moeder Leah, dochter Savannah, en zoontje Nicholas. Savannah is 7 jaar, en Nicholas is 4 jaar. Susanne heeft wat dingen doorgestuurd over mijn gastgezin, daarin hadden ze ook een brief aan mij geschreven. Ze willen me graag ontmoeten en mij iets leren over de amerikaanse cultuur. Savannah heeft een heel lief briefje naar me gestuurd en zegt daarin dat ze graag een grote zus wil. I like pink, is het eerste waar ze mee begint in de brief. Super cute.

Ik vertrek woensdag 22 Augustus naar New York city voor sight seeing en allemaal ander super leuke dingen. ZIN IN!!

Dan zaterdag 25 Augustusvertrek ik naar mijn gastgezin, zij zullen mij ophalen vanaf Portland Airport. Ben benieuwd hoe die ontmoeting zal zijn! Gister heb ik een mail gestuurd naar de familie sullivan, en kreeg meteen gisteravond al terug.

Ik kom op Aloha High school. Deze school heeft ongeveer 1500 leerlingen, wat vrij groot is. Je kunt dit als een nadeel zien, want het is zo moeilijker om bij de naschoolse activiteiten en sporten te komen. (zoals cheerleaden en footballgames) Maar ik vind het heel erg leuk en zie het juist als een voordeel. Lijkt me zo leuk om als buitenlandse studentwel in het cheerleader team te komen! We zullen zien.

De 22e vertrekken dat betekend nog 20 daagjes nederland en dan komt erg dichtbij. Nu ik dan eindelijk een gastgezin heb merk ik ook dat ik veeeeeel meer zin heb. Als je niet weet waar je heen gaat, krijg je, hoe verwend het ook klinkt, minder zin. Ben nu echt aan het aftellen!

Koffer is inmiddels gekocht, nu zit ik nog te dubben over handbagage en leuke cadeautjes voor m'n gastgezin.

Ohja, Nicholas is helemaal obsessed met star wars. Wat het precies is, geen idee maar iets met lichtstralen. Volgends Brian zal ik alle star wars film moeten zien.

Nou dat was het me wel weer. Ik denk dat ik een dagje voor vertrek nog n's wat laat weten!

Liefs,

Annekee

Reacties

Reacties

Jeanette Kraan

Hoi Annekee, gefeliciteerd! Eindelijk een gastgezin en wat klinkt het allemaal goed! Nog even en je gaat vertrekken. Tot die tijd nog maar even op dansles bij Luuc en je wordt de beste cheerleader ooit ;-) you can do it girl! Xx

Maureen

Ik vind het super voor je! Geniet ervan! Ik ga je heel erg missen Annekee!

Anneke van den Os

Wat ontzettend leuk dat je een een leuk gezin hebt gekregen. De kinderen vonden het ook leuk om de foto's te zien waar je naar toe gaat.
Wij wensen je een hele goeie reis toe en geniet ervan. We zullen je verhalen volgen.
Groetjes en een dikke kus van de kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active