Salkantay trek en laatste week stage

Lieve allemaal,

Ik zit alweer in mijn laatste week van stage. Soms denk je dat er geen eind aankomt omdat veel studenten al klaar zijn, maar ook bij komt er dan toch een einde aan. Ik heb wat stage betreft nu wel gehad maar toch is het raar om hier zomenteen weer alles achter te laten.

Ik ben net terug van de zogenaamde 'Salkantay trek', wat by far een van de meest gave dingen is die ik heb gedaan. In 3 dagen loop je de Salkantay berg op en af waarbij we sneeuw hebben gezien op een hoogte van 4600 meter dacht ik, maar ook de jungle en de wat aangenamere temperatuurtjes. Ik denk in totaal 12 + 21 + 12 km gelopen! Een niet te beschrijven uitzicht krijg je er voor terug.

Ik was alleen gegaan omdat ik precies die dagen hiervoor vrij had gekregen maar dat drukte de pret niet. Ik zat in een groep met allemaal 30+ers en ik was dus met mijn 20 jaar verre weg de jongste. Er zat nog een stelletje bij van 24 dat wel ja. Ontzetten leuke groep en heb me meer dan uitstekend vermaakt met deze mensen. 1 amerikaan, 1 italiaan, 2 belgen, 3 argentijnen, 1 jordaanse, 1 franse.

De rest ging nog door naar de Machu Picchu maar die ga ik met de fam zien dus dat moest ik helaas nog even uitstellen. En toch werd ik tijdens mijn terugreis er weer even kei hard bijgenaaid want iemand zou mij op komen halen maar die kwam niet opdagen en ik moest daarnaast 28 dollar + 10 soles betalen want anders zou ik niet thuiskomen. En nog eens 10 voor de collectivo. Maar alles is goed en ik ben weer veilig thuis gekomen! Al met al een ervaring om niet te vergeten.

Nog 1 weekje knallen en dan ben ik vanaf volgende week aan het strand met een meer dan welverdiend biertje te vinden in het warme Ecuador!!

Ik zie en spreek jullie in Augustus!

Hasta pronto xx

Reacties

Reacties

jelma

hoi Annekee, zo weer je bagage verzwaard. Ben nieuwsgierig naar je volgende ontdekkingstocht.
Veel plezier met je ouders en broers.
Jelma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active