week 3

Hey hallo ik zal weer eens wat van me laten horen.

Afgelopen weken ben ik zoals gezegd bezig geweest met Spaans leren, wat natuurlijk lang niet snel genoeg gaat. Ik merk dat ik er toch meer moeite mee heb dan dat ik verwacht had. Iedereen die zegt dat Spaans een makkelijke taal is, ik denk van niet.Om een voorbeeld van mijn frustraties te noemen; de woorden poner, poder, perder, pedir, probar en pensar lijken vrij veel op elkaar, helemaal als ze in elke vorm anders zijn. Maar goed, hoort erbij.

Afgelopen weekend ben ik gaan quad rijden met een paar mensen hier in de Valle Segrado, wat ongeveer een uurtje rijden van Cusco afligt.(sacret valley) De heenreis was super gezel met 10 personen in een busje (ja dat past) door de Bergen scheuren, letterlijk. Schitterende omgeving, ik kan het niet anders zeggen.

Aangekomen in de valley moesten de quads verdeeld worden, te kiezen uit automatische en met versnelling. Alle meiden kozen uiteraard voor de automatische, en ik ook. 1 van ons kon de versnelling niet zo goed handelen, dus zodoende eindigde ik op de non-automatic. Nou als vrouw zijnde mag ik toch best wel trots zijn dat ik daar op reed tussen alle boysboys, want het lukte me gewoon!! Echt genoten van deze dag, al hoewel ik mij toch enigzins raar voelde over het feit dat we met lawaai door dorpjes scheurden waar 80 jarige peruanen rijst lopen te plukken als kostwinning. Maargoed, that´s the reality.

Stage is begonnen en daarmee ook het zware leven. Mijn koffieverslafing neemt toe en een hele dag naar een beeldscherm kijken valt me tegen. Ik ben tot nu toe vooral bezig met de producten te leren kennen, wat wel heel gedetailleerd moet, en het schrijven van blogs. Tegen verwachting in vind ik het schrijven leuk! Ik doe snel ergends inspiratie op, wat ook niet zo moeilijk is hier. Volgende week ga ik ook meer leren over boekingssystemen en vliegtuiginkoop.

Ik heb het hier nog steeds heel erg naar mijn zin. Helaas moet ik mijn twee grootste liefdes missen hier; wijn en kaas. Nee dat kunnen ze echt niet hier. Dit neem ik maar even voor lief voor al het leuke wat ik er voor terug krijg.

Tot snel xx

Reacties

Reacties

Ans Nolen

Wat jammer nou van die wijn en kaas.
Weer een heel leuk verhaal.
Veel succes met de stage en blijf genieten van de dingen die je ziet.
Liefs, Ans

dorina

Dochter naar m'n hart!!!

jelma

toch de pisco sour opzoeken

Maureen

Wat gaaff dat quad rijden!! Je krijgt het spaans vast snel onder de knie ;) Heel veel succes met stage!
xxx

Julia

Leuk geschreven kees!! Klinkt goed allemaal geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active