NYC is sickkkkk

Ja, New York is echt super sick.

De 22e vlogen we weg en de vlucht verliep eigelijk heel prima. Lekker filmpjes gekeken, tijd ging best snel. Kregen wel om 10:00 in the morning een lasagna aangeboden of kip met frietjes. Na goed wel gewoon opgegeten. Daarna door de immigratieprocedure gegaan ging ook goed, maar ze waren wel strontje chagerijnig.

Eenmaal in het hotel even tot rust gekomen was zo moe, door de jetlag waarschijnlijk. Daarna pizza gegeten, vroeg naar bed want wekker stond om 7:00

Gek genoeg voor de wekker wakker geworden. We begonnen de 1e dag met central park, daarna naar fifh avenue geweest. (op de fotogeweest met eenA&F model zonder shirtprima souverniertje dacht ik zo) Gelunched bij Macy's, een salade mjammie. Gek genoeg eet ik non stop fruit uit angst om dik te worden haha. Daarna wezen shoppen en heb een leuk blousje weten te scoren. 3x raden in welke winkel? Amsterdam, heette die.

Naar de brooklyn birdge geweest, dat was echt zooo mooi hoog alles lekker windje. Toch raar want daarna was ik echt starvinggg ik had zon honger dus een ijsje gekocht. 1 bolletje, 4 $ belachelijk maar goed, wat wassie lekker!

Terug met de bus vanuit Manhatten naar nyc en hebben daar burgers gegeten. Alles was gefrituurd, van de uien tot aan de aardappels. Na het eten naar top of the rock geweest. Dat is een hoog gebouw heeeeeel hoog en dan zie je dus alle lichtjes. Nou je weet niet wat je ziet, prachtig.

De volgende dag met de boot naar het vrijheidsbeeld geweest. Heerlijk weer, en leuke fotos gemaakt. Daarna geluched, sandwiches dit keer. Doorgelopen naar memorial 9/11. Dat is zo mooi, greep met echt aan. Johathan onze tourguide kon het ook mooi vertellen, en ook waar hij die dag was geweest. Ze bouwen nu 2 soort gelijke twintowers.

Toen naar coney Island gegaan. Dat is een boulevard met strand en strandtentjes, marktjes en attracties. In de oudste achtbaan gegaan. Die was echt ziek eng serieus. Nog nooit in zo;n enge geweest. Ijskoffie gehaald die overigens niet te drinken was.

s'Avonds 3x raden, pizza gegeten! Daarna naar times square geweest. Dat is helemaal geweldig, zo veel lichtjes en zeer bijzondere mensen. Heb me toch gelachen om een man die elvis na deed, hilaaaarisch. Zal proberen het filmpje binnenkort erop te zetten.

Super veel fotos gemaakt btw!

Eenmaal thuis snel douchen, inpakken en afscheid nemen van de rest want de wekker stond om 3:30 joepie.

Heb echt genoten van NY.

Vliegen naar portlannd ging ook super. Had geregeld dat ik naast maaike kon zitten dus zat niet alleen gelukkig. Opgehaald door m'n community representative, zeer aardig mens. Ze heeft me wat dingen laten zien van de omgeving en hebben een broodje gehaald en bij haar thuis opgegeten. Ze had ook nog een duitse ex-exchange student meegebracht die 2 jaar geleden high school heeft gedaan.

Rond 1 uur kwam de familie sullivan me dan eindelijk ophalen. Bigg hugg en die kinderen meteen erg aanhankelijk, wel erg leuk. Ze zijn lief voor me het was niet ongemakkelijk ofzo, ze zijn een tikje vreemd dat wel. Savannah is morgen jarig dus de hele family komt, en alle vriendinnetjes dus word druk morgen. Ben nu erg moe, probeer wat uit te rusten want die kinderen eissen wel veel aandacht haha.

sorry voor de lange post, volgende keer korter.

Liefs, keesje

Charlotte

Keeeees!

annekee

jaa!

Sanne

Nice om te lezen! Veel plezier!

Lucienne

Hahahaha ze zijn een tikje vreemd hilarisch! Ik zit me hier een partij jaloers te wezen keesie! Klinkt suuuuper allemaal!

Deesje

Heey Annekee:-) yessS leuk verhaal! Blij dat je het tot dusver genoten hebt! Keep us posted! Enjoy dikke knuff uit een regenachtig zondag in Harderwijk ! Kusssieee voor Keesie

Fleur

Ooooohhh keees wat klinkt het allemaal super zeg!!! Ben ook heel benieuwd hoe het daar op school is! Blijf je volgen ;) dikke kus x

Maureen

Waaauuuwwwww! wat gaaaf allemaal, wat super leuk om je blogs lezen, leuk zo'n lang verhaal hoor! Heel veel plezier en wat super allemaal!!

Julia

klinkt echt leuk keesie!! nou ben benieuwd hoe je nieuwe zusje het kadootje vond met de balleria hahah!
blijf fruit eten haha :)
xxxxxxxxx

Maike Peters - Travel Active

He Annekee, Goed om te horen dat je goed bent aangekomen bij je gastgezin. Bedankt voor de leuke dagen in New York en geniet van je tijd in Amerika. Ben benieuwd naar al je verhalen.

Gert

He Annekee. Leuk om te lezen dat het goed gaat.
Mis je ons al een beetje?

Anneke

Ha Annekee,
Fijn te lezen dat alles goed gegaan is en dat de eerste indrukken positief zijn. We vinden het leuk om het te volgen.
Groetjes van de kids

jelma

Hoi!
Wat geweldig dat je al zoveel hebt gezien!! Dan lijkt het vast of je al weken wegbent. Groetjes!

dion

Myyy godd!!! Ik ben zooooo jaloers O_o have fun over there!! I follow u!

Xx

Daniëlle

Ben je verhalen aan het lezen! Super leuk!!