'1e schooldag

Even kort een verhaaltje. Vandaag namelijk mijn eerste schooldag gehad.

Het was leuk! Echt, had het veel dramatischer verwacht. Ben niet eens verdwaald!

Werd opgepickt door 2 meiden en hebben toen eerst koffie gehaald. (om 7 uur in the morning, sick!!) Naar school gereden. Meiden hebben me naar het goede lokaal gebracht want deze school is ongeveer 2x nassau. Mijn eerste les was painting. Kreeg van Brian de tip mee om meteen te vermelden dat ik exchange student ben dus maar meteen duidelijk gemaakt. Moesten allerlei soorten figuren door elkaar maken en dan inkleuren met verf. Haha, gingie uitleggen hoe jemoest verven hilarisch. Maar goed, was leuke les. Leraar ook erg aardig, hij gaat binnenkort naar Nederland!

Ohja trouwens haha. Ik vroeg of ik naar de toilet mocht. Dat mag, maar dan moet je een groene kaart invullen met datum, naam, terugkomst tijd, hantekening en nog 10 andere dingen. Gelukkig konden mn klasgenootjes er om lachen, dat ik er niets vanaf wist en gewoon door naar het toilet liep.

Daarna heeftde driver (van vanmorgen)me opgehaald bij mn lokaal en gebracht naar mijn volgende les. Theatre design. Super lief, echt zo top dat ze zo goed voor me zorgen! Theatre design vooral veel geluisterd. Beetje alternatieven in die klas maar toch kon ik wel iemand vinden, die een beetje hetzelfde is als ik. Weer gebracht naar mijn volgende les, photografie. Ook leuk vak lijkt me, zelfde meisje in de klas.

Er zijn 2 lunches. Waarvan ik alleen zat dus moest nieuwe vrienden zoeken. Duurde even maar uiteindelijk gevonden. Het was niet zo horrible als ik had gedacht.

Daarna laatste les multicultural lit. Was vooral voorstellen dus dat heb ik dan ook gedaan. The dutch girl, ze vinden men accent leuk en nederland al helemaal. Haha wacht maar, tot je in ons kikkerlandje komt! Ze waren erg geintresseerd en meteen al 3 phonenumbers gekregen.

Locker open gekregen maar niet dicht, dus mn jas zit er nog in.Morgen nieuwe dag nieuwe kansen.

Mn naam uitspreken blijft lastig voor ze. Keep tryingggggg, zeg ik dan maar. Of dan toch Anna. Sorry admiraal geen keyyyy.

Klassen zijn btw gemengd, 9th, 10th, 11th en 12th door elkaar.

Nog wat dingen gevraagd over sporten enzo en toen naar huis gebracht. Tis hier warm, maar ik weet al wel. Dit wordt leu-heuk! En ben toch best wel een beetje trots op mezelf, mag ik?

Lots of love, Annekee

Reacties

Reacties

Jolanda

Zeker mag dat Annekee!! Super om je verhalen te lezen en je belevenissen zo een beetje te volgen. Heel veel succes en plezier daar. Liefs Marco en Jolanda

Jeanette

Je mag niet een beetje trots zijn maar supertrots! You did it girl!

Nathalie

Klinkt heel goed ! Tof dat het al wat beter gaat! Enjoy!

Ans Nolen

Wat kan jij leuk een verhaal neer zetten zeg.
Nou je gaat het al heel leuk vinden. Dat is een goed teken. All the best.
Ans Nolen

charlotte

Klinkt super kees! Ben zooo blij voor je dat eerste schooldag leuk was! Echt super:D!!
En ja je mag trots op jezelf zijn! Eventjes dan.. Haha
Dikke kus

Dees

Nou trots zijn mag je zeker zijn! Geweldig dat je het naar je zin heb. Lache he die Amerikaanse scholen attitude. En Kees haha als je teveel naar het toilet gaat tijdens de les, green card vol, mmmm rode kaart?? Hilarisch :-)

Nou als je gister zo goed door bent gekomen gaat de rest ook vanzelf! so you go for it girl!
Dikke kus

Dorina /mam

Mag ook de moeder trots zijn op haar kind?! Ik ben zo blij voor je dat je verwachtingen uitkomen! Denk je dat je een keer foto's mag maken van je lessen? Ben zo nieuwsgierig hoe de mensen en de school er uitzien.
Ooh straks wil je helemaal niet meer terug. Je vakken klinken zo leuk.
Dag lieverd,
Knuffel van mij,
Mam

Lucienne

American girl in no time hoor ik al! Klinkt suuuuper geniet ervan! Liefs

Maureen

oh wat leuk allemaal! dat contacten maken ook zo makkelijk gaat, toppie! geniet van alles en nieuwe ervaringen! Oja, komen we nog eens foto's te zien van je slaapkamer enso hihi ben wel benieuwd! xx

Jelma

je kunt jezelf altijd nog case noemen............

Ans Nolen

Hallo Annekee, vorige week kregen wij een blad van de KLM met allemaal leuke dingen waar je naar toe kan gaan enz.enz. En wat staat daar in ...... Portland,Oregon. Een heel leuk artikel. Prachtige mooie foto's en hele leuke teksten erbij. Wij hebben het uitgeknipt en naar je ouders gestuurd vandaag. Je zal er vast wel over horen denk ik. Alles wordt met de dag iets beter dat hoop ik voor je. Zijn jullie nu aan het slapen of vergis ik mij nu. Nou succes verder hé. Ans

annekee

Oh wat leuk dat u zo meedenkt en voelt! Vind ik leuk! Het is 9 uur later in holland, dus waarschijnlijk slapen jullie nu. Dankjewel, komt goed!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active