Afgelopen weken

Okay waar zal ik s beginnen heb namelijk veel te vertellen veel gedaan!

Laten we beginnen bij het weekend met de andere exchange students. Dit was een weekend bij de seaside, en we hebben wat vrijwilligers werk gedaan. Niet dat dat veel inhield, want voornamelijk veel gekletst. We verbleven in een hostel wat prima was alleen de douche was vrij slecht. Maargoed, stoere ik kon daar mee leven. Ik heb erg genoten van dit weekend. Iedereen gaat door de zelfde gevoelens heen met ups en downs en ook nog wat geleerd over andere Europese gebruiken. Want ik wist dus niet bijvoorbeeld dat fransen 2 kussen geven bij elke keer dat ze elkaar ontmoeten. Ook guys. En Italianen lachen je echt uit als je het hebt over pasta eten met lepel en vork en pizza met tonijn. Overigens weer veels te veel gegeten. Leuke mensen ontmoet en gaan binnenkort nog s een sleepover houden!

Op school hebben we regelmatig assemblys. Dat zijn bijeenkomsten in de gym waar de hele school komt kijken. Laatst 1 gehad van een footballplayer (van mijn school, duh) die 10 touchdowns had geloof ik. En een andere assembly waarbij een meisje is neergeschoten in een high school maar dat meisje was blijkbaar heel lief voor iedereen. Dus nu noemen ze het rachel project. 2 homecoming assemblys gehad. Waarvan 1 je echt niet weet wat je meemaakt. De cheerleaders geven ons natuurlijk een voorafje, altijd leuk. Maar dan worden dus de homecoming Queen en King gekozen, gaat allemaal heel officieel! Dan doen ze dus een dansje en de meiden hebben een kroontje op. Als dan uiteindelijk 1 iemand gekozen is dan vragen ze: wat betekend het voor jou om homecoming Queen/King te zijn. Haha hilaaaarisch. Vertel zo wel meer over homecoming want dat is me nogal een gebeuren kan ik je vertellen.

Ik sta elke morgen om 6 uur op, bus gaat om 7:15. Het school niveau is trouwens erg laag. (Behalve algebra) Als we een test hebben gaan ze eerst alle vragen van de toets bespreken. Vervolgens krijg je de toets uitgedeeld nou ieder dom brein kan dan een A halen want ze hebben net alle antwoorden gegeven. Met painting waren ze blijkbaar erg onder de indruk van mijn verftechnieken ( ook al is het maar een beetje hokje inkleuren) en toen vroegen er een paar mag ik misschien een foto maken van jou werk? Ik zeg jahoor, maar waarom? Nou vind ik gewoon leuk om te hebben. Ook mijn Spanish test was om te gieren. Dan moet je kiezen A make sense of B it doesn't make sense. En dan krijg je vragen als: Hoe gaat het met je? Mijn naam is Annekee. Uhm B? Ook met theatr Design werd geleerd hoe je moest bezemen. Pfff waar gaaaaaat dit over?

Ik heb het hier erg naar m'n zin. Nog steeds ups en downs maar dat is natuurlijk het doel van de hele uitwisseling, de achtbaan. Hoe overdreven psychologisch het ook klinkt, ik voel me er al echt zelfstandiger door worden. Het gaat allemaal niet van een leie dakje. Ik moet echt uit m'n comfort zone stappen en niet eerst rustig de kat uit de boom kijken. Ik ontmoet nog steeds nieuwe mensen maar ik voel me al meer en meer thuis op m'n school. Ik begin meer namen te onthouden, weet de weg en het voelt allemaal wat vertrouwder. Ik ga elke vrijdag naar de footballgame, wat ik echt erg leuk vind. Daarna is er het vrijdag avond ritueel wat de groep heeft waar ik mee ga naar de footballgame. Dat is in shelby's of hoe het ook heet wat eten. Milkshakes zijn echt aan te raden!!

Daarnaast vind ik het ook erg leuk dat m'n gastgezin zo spontaan is in dingen ondernemen. Gewoon op een dinsdagavond vragen, Annekee heb je zin om naar de film te gaan? En dan komt de halve family opdagen. Ben ook nog van de week naar Legally blond the musical geweest met Savannah en Leah. Was erg leuk! We hebben ook een nieuwe hond: genaamd abby. Tis een schatje, doet me wat aan athos denken. En nicholas heeft z'n arm gebroken. Hij moest geopereerd worden en heeft nu pinnen in z'n arm.

Ook nog uiteten geweest laatst bij iets wat izzy's heet geloof ik. Dan betaal je dus 10 dollar en dan kun je onbeperkt eten. Dan denk je, nou dat is niet te eten. Maar het is nog lekker ook! Afgelopen zaterdag met Maaike wezen shoppen en daarna met Cheyenne. Erg gezellig en heb een mooi homecoming tenuutje gekocht. Echt shoppen is hier heeeeerlijk, wat ik overigens niet had gedacht. En ben zo blij met mijn schoenen voor homecoming. T'zijn echt pareltjes en dat voor 24 dollar. Oh en luus serieus ik moet ik gewoon make up kopen spotje goedkoop en de beste merken!

Nou dan nu over afgelopen week. Spiritweek en homecoming game+dance. Spirit week is dat iedereen elke dag verkleed gaat naar school in een bepaald thema. Ik was dat maandag natuurlijk vergeten maar t viel mij op dat maar een paar mensen verkleed waren. Heb het dus niet erg meegekregen op mijn school. Dit waren de thema's:

MaandagĂ  comfy day (in pyama pants naar school)

DinsdagĂ  sport day

WoensdagĂ  twinday

DonderdagĂ  Hawaii

VrijdagĂ  spirit day. (iedereen in de schoolkleuren naar school, ik in m'n nieuwe blauwe aloha warriors shirtje!

Dan dus vrijdag de homecoming footballgame. Dan komen alle kings en queens nog is naar voren, nog een extra dansje en ze gooien met snoep naar je. En zaterdags de homecoming dance. In de spirit week vragen de jongens dan de meiden, do you want to be my date for homecoming? Ook ik kreeg een aanzoek, of naja zelfs 2! Dat gaat er allemaal heel officieel aantoe hoor met rozen enzo t'lijkt net een huwelijksaanzoek.

De dance was erg leuk. We gingen al vroeg in de middag opmaken met z'n allen. Daarna foto tijd. Dat is echt zoooo amerikaans die nemen er echt een uurtje de tijd voor en dan toch altijd weer die fi-fa-fake smile! Daarna naar de dance gegaan. Nou amerikanen dansen zoooo apart haha hilaaaaarisch. Als ik thuis ben moet ik het echt ff laten zien. Maargoed ik heb maar lekker meegehuppeld en mijn danceskills laten zien. Erg leuke avond gehad! Wel zonde van al die mooie schoenen trouwens. Ze doen ze al na 5 min uit. Dan ben ik maar weer te nuchter denk ik. 24 dollar for 5 min? No way, liever beetje pijn leiden. We zouden daarna nog gaan bowlen maar we hebben dat niet meer gedaan gewoon even na ge-chilled. Is dat een woord?

Trouwens als je geen zelfvertrouwen hebt moet je echt naar Amerika gaan je krijgt echt per minuut minstens 2 complimentjes. Op school bedenken ze trouwens niet dat je met pen kan schrijven want iedereen schrijft massaal met potlood. En uiteten gaan is niet van we gaan even lekker dineren. Als je nog niet eens je laatste hap naar binnen hebt gewerkt dan ligt de rekening al op je tafel. De hele eetmanieren moet ik sws aan wennen.

Oh en october 20th hebben we een Halloween party. Ik ga als (niet lachen) angry birds.

Ik wil even zeggen dat ik echt van geniet en ik ben zo blij dat ik deze kans krijg mede door mijn lieve ouders!!

Langzat. Liefs!

Reacties

Reacties

Ilona

Mooi verhaal zeg en fijn dat je je wat meer thuis voelt. Geniet nog maar, voor je t weet ben je weer in Hwyk! Ook niets mis mee trouwens.

Lucienne

hahaha en dan gooien ze snoep naar je! en omggg massaaaaaal make up inslaan ik wil nu op het vliegtuig springen meteen! oja mams vond je schoenen prachtig moest ik zeggen en ik ook omg fabulous! ik wacht met smart op een foto van je boze vogel pakkie haha lijkt me genialos!

Ans Nolen

Dit is echt USA. Een kant hard en de andere kant veel complimentjes. Daar ga je van groeien.
Het gaat alweer een stuk beter met je.
Blijf maar genieten en veel leren van al dat geks.
Veel liefs van
Ans

Jelma

Goh, het lijkt wel een sprookje! Jelma

moeke en PB

http://keesinusa.reismee.nl/fotos/131664/hou-je-vast/?utm_source=notificatiemail&utm_medium=email&utm_content=nieuwe%2Bfotoserie%2Breismee&utm_campaign=fotoserie%2Bbekijken
Genieten mee met jou. Keeps us young and brings us good feelings about you! Thanks and go on like you do.
Love to your gastparants, Savannah and Nicolas.
Love, PB en Moeke.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active